Nikon COOLPIX S6500 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX S6500 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4ever2 28-03-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S6500 zwart

Fijne camera voor dagelijks gebruik, zodat niet altijd de grote spiegelreflex camera mee hoeft. Foto's delen met je smartphone werkt prima via de ingebouwde wifi en ook de bediening vanuit de smartphone is een leuke optie. Toestel maakt gewoon goede foto's voor een compact camera. Bediening is eenvoudig en alle opties die je nodig hebt, zitten erop. Nog nooit haperingen gehad of problemen met de SD kaart.

Suusterx 12-09-2013
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S6500 zwart

Afgelopen zomer maakte ik mijn foto's nog met mijn smartphone. Ik miste hierbij bepaalde functies. Zoals het fotograferen in het donker en het in en uit zoomen. Ik ging toen opzoek naar een camera. Handig in gebruik, met wifi, duidelijke foto's in het donker en in en uit kunnen zoomen met kwaliteit. Ik ben ontzettend blij en tevreden. Hij kost wel wat, maar dan heb je ook wat! :) Ik beveel hem zeker aan.

jmvugt 12-09-2013
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S6500 zwart

Vooral het zonder flits fotograferen is positief aan deze camera. In het halfdonker maakt hij dan nog lichte foto's.
Wolkenluchten neemt hij minder goed op. Ik denk dat een uv-filter wonderen kan doen.
Heel veel mogelijkheden echter wel zoeken om die te bereiken.
Met de mogelijkheid een foto superlevendig te maken krijg je in één keer een mooiere foto als met picasa. Eigenlijk wil ik dat wel met elke foto doen.
Heb een oranje exemplaar gekocht. Valt goed op . Onze vorige was zwart en zijn we diverse keren vergeten op een zwarte ondergrond. De degelijkheid lijkt me wat minder. Met name het stekkertje voor de voeding is zo klein dat we verschillende keren probeerden de steker andersom in te steken. (je ziet het verschil tussen voor- en achterkant steker niet goed). Al bij al een goede compacte camera.

johnsimon 11-09-2013
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S6500 zwart

Prettig toestel om mee te werken, heel veel mogelijkheden ook voor de minder ervaren gebruiker.
Kan iedereen dit toestel aanraden.

T. van Wynen 18-07-2013
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S6500 wit

Positief (bij voldoende licht):
-Maakt mooie kleurrijke foto's met veel scherpte
-maakt heel goede full HD films, zonder zoomgeluid tijdens filmen
-Je kan heel snel foto's maken, hij reageert heel snel
-het display is 3" en zeer helder ook bij zeer felle zon
-het is een moderne, degelijke, zeer compacte en lichte camera, dat valt op als je hem uit de doos haalt.
-je kunt hem makkelijk op zak doen zonder hinder
-veel creatieve filters en scenes
Negatief:
-bij weinig licht is er veel ruis in de full hd filmopnamen, ondanks de zo geprezen cmos lens, dat valt tegen. Ook foto's worden bij weinig licht minder scherp. Dat zie je vooral als je ze inzoomt.
-de camera kan alleen maar via het toestel worden opgeladen, er zit geen losse lader bij.(reden om extra accu en externe lader aan te schaffen via ebay)
-het aan en uitknopje is mini en met korte nagels lastig te bedienen
-het klepje voor de hdmi en av aansluiting is zeer gammel
-absoluut geen vervanger voor camcorder. Ik heb een Canon Hf10, deze maakt bij zeer weinig licht schitterende opnamen.
-als je een smartphone hebt die goede foto's en full hd films maakt, is deze nikon volledig overbodig.